Donnerstag, 5. Juli 2007

Brokkoli saláta

A festés persze nem tartott ilyen sokáig, sőt sokáig se tartott, persze főztem, sütötem azóta is rendszeresen és finomakat, de valahogy nem kerültek fel erre az oldalra. A valahogy leginkább a nyári napirendnek köszönhető, jövünk-megyünk, ráadásul a kislányom felhagyott a délutáni alvással, ezzel elvéve azt a picinyke kis időt, amit eddig olvasással és internetezéssel töltöttem. Na de sebaj, mégis csak visszatértem.


Mégpedig egy gyorsan összecsapott brokkli salátával.
Megfőztem sós vízben egy fej brokkolit és négy tojást. Összevágtam az itthon lévő salátalevél maradékokat, tettem hozzá még poréhagymát és finom húsos magyar paprikát (a hétvégi pesti kirándulás szerzeménye). Boltban vásárolt, kész salátaöntettel kicsit meglocsoltam a zöldségeket, rátettem a tojásokat és pirított mandulaforgáccsal megszórtam. Finom volt és gyors: gyorsan elfogyott.

Keine Kommentare: